PLANY ŻYWIENIOWE

1

Jestem w zasadzie zdrowa i potrzebuję po prostu dobrego, pełnowartościowego jadłospisu.

Jeśli nic Ci nie dolega, a masz świadomość, że czas zadbać o siebie w kuchni, nie masz problemu ze zdyscyplinowaniem się, ale nie masz pomysłu jak przygotować pełnowartościowe i smaczne posiłki, to gotowe plany żywieniowe będą dla Ciebie świetnym rozwiązaniem.

W tej opcji nie biorę pod uwagę jednostek chorobowych, nietolerancji pokarmowych, przyjmowanych leków i indywidualnych preferencji żywieniowych. Jeśli masz problemy zdrowotne, jesteś osobą otyłą lub niedożywioną, doświadczasz dolegliwości związanych z układem pokarmowym sprawdź moją ofertę indywidualnej dietoterapii klinicznej.

To pozycja dla tych, którzy gdzieś po drodze zaniedbali swoją dietę, ale wiedzą, że poradzą sobie z powrotem do ideału wagi. Potrzebują jedynie gotowego jadłospisu, który ułatwi im funkcjonowanie w kuchni, logistykę zakupową i jednocześnie będzie stanowił sposób na zdrowe odżywianie.

Zamawiam

99 PLN / plan 7 dni Zamawiam

Co w ramach tego planu?
Same fajny rzeczy 🙂

7 dni

  • menu na 7 dni (w tym 7 różnych śniadań, obiadów, kolacji i przekąsek)
  • kaloryczność ustalana indywidualnie na podstawie Twoich parametrów
  • uwzględniona właściwa podaż mikro i makroelementów.
  • posiłki smaczne, proste i szybkie w przygotowaniu
  • do każdego posiłku przepis i gramatura składników
  • gotowa lista zakupowa produktów na cały tydzień

Zamawiam

Dla kogo
ten model diety?

  • dla mających niewielką nadwagę lub niedowagę
  • dla tych, które nie mają pomysłów na przygotowanie posiłków
  • dla zabieganych i zapracowanych, którzy nie mają czasu na gotowanie
  • dla osób pragnących zmienić swoje nawyki żywieniowe

Kilka kroków
do lepszego życia

Zobacz jak łatwo możesz rozpocząć proces zmian kulinarnych, które w przyszłości pozwolą Ci cieszyć się zdrowiem, smukłą sylwetką i cieszyć się pełnią życia.

krok 1 – zamawiam plan

zamów plan dokonując wpłaty w systemie przelewy24.pl, po dokonaniu płatności zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z uproszczoną ankietą

krok 2 – wypełniam ankietę

wypełnij uproszczoną ankietę podając swoje podstawowe parametry antropometryczne (wiek, wzrost, waga, płeć) i dane kontaktowe oraz typ diety

krok 3 – czekam na plan

czekaj cierpliwie na plan dietetyczny, który wysyłam do 5 dni roboczych na adres email podany w ankiecie w plikach PDF

krok 4 – korzystam z diety

zanim zaczniesz korzystać z planu przygotuj się mentalnie, zapoznaj się z nim dokładnie i zacznij od najprostszych kart, a kiedy już Ci się znudzi zapraszam po nowy????

Czy to naprawdę
aż tak bardzo proste?

Ależ oczywiście, że jest to proste i łatwe. Przygotowanie wartościowych posiłków nie jest trudne i stanowi dobry początek zdrowych zmian nawyków żywieniowych. Może być prawdziwą przyjemnością oraz fajną przygodą kulinarną.

Jeśli do tej pory nie korzystałaś z fachowej pomocy dietetyka masz okazję przekonać się jak wyglądają prawidłowo zbilansowane dania, które bez trudu przygotujesz w swojej kuchni dla siebie i swojej rodziny. Wystarczy zamówić mój plan, a zobaczysz jak bardzo zmieni się Twoje życie.

sprawdź wszystkie plany

Zobacz jakie plany
możesz wybrać

W ramach tej opcji masz możliwość wyboru spośród 6 najbardziej popularnych sprawdzonych modeli żywienia. Zdecyduj, który najbardziej odpowiada Twoim preferencjom i wskaż te opcję w ankiecie uroszczonej.

Dieta DASH

Dietę DASH można nazwać „gwiazdą” wśród diet, ponieważ już od 7 lat zajmuje pierwsze miejsce jako najzdrowsza dieta, w rankingu przygotowanym przez wybitnych ekspertów z całego świata z dziedziny medycyny i dietetyki. Dieta DASH pomaga nie tylko obniżyć ciśnienie tętnicze, ale także zmniejsza ryzyko rozwoju chorób sercowo-naczyniowych i cukrzycy typu 2, sprzyja wydłużeniu życia. Dodatkowe korzyści zdrowotne daje połączenie diety DASH z obniżeniem zawartości soli w diecie i redukcją masy ciała.

Dieta śródziemnomorska

Jej zadaniem jest poprawa profilu lipidowego szczególnie frakcji HDL cholesterolu oraz obniżenie poziomu triglicerydów. Poza tym dieta ta chroni przed wieloma chorobami przewlekłymi, przed schorzeniami układu krążenia, chorobą niedokrwienną serca, zmniejsza ryzyko niektórych nowotworów, działa prewencyjnie na rozwój insulinooporności i cukrzycy typu 2, poprawia stan pacjentów zmagających się z chorobami autoimmunologicznymi, wpływa pozytywnie na poprawę płodności.

Dieta tradycyjna polska sezonowa
(wiosna, lato, jesień, zima)

Menu zawierające tradycyjne przepisy kuchni polskiej, bazująca na produktach niedrogich, ogólnie dostępnych. Opracowana w 4 wersjach uwzględniających dostępność świeżych produktów sezonowych. Polecana dla osób ceniących sobie prostotę dań, wygodę gotowania i jednocześnie oczekujących w pełni wartościowego sposobu żywienia. Stanowi doskonałe rozwiązanie kulinarne dla osób samotnych, jak również dla całej rodziny.

Dieta o niskim IG

Dieta o niskim indeksie glikemicznym dedykowana dla osób z insulinoopornością, hiperinsulinemią, pcos. Polega na spożywaniu produktów i potraw, które mają niski IG. Takie działanie ma na celu w głównej mierze profilaktykę zaburzeń gospodarki węglowodanowej oraz insulinowej. Dzięki stosowaniu diety o niskim IG poziom glukozy i insuliny we krwi ma szansę być wyrównany. Dieta jest jak najbardziej odpowiednia do odchudzania. Jest rozsądnym modelem żywieniowym.

Dieta hormonalna (tarczyca)

Dieta ta jest szczególnie polecana w przypadku: PMS, premenopazuy, menopauzy, andropauzy, zaburzeń pracy tarczycy. Jej zadaniem jest uregulować pracę układu odpornościowego , wesprzeć sprawne funkcjonowanie gospodarki hormonalnej, zregenerować powstałe stany zapalne oraz nie dopuścić do powstawania nowych. Dieta jest wzbogacona w warzywa i owce, źródła przeciwutleniaczy, produkty pełnoziarniste, zdrowe tłuszcze oraz chude mięso. Z diety wykluczone są produkty wysokoprzetworzone.

Dieta wegetariańska

Opiera się na wykluczeniu z diety produktów mięsnych, ale zwiera produkty odzwierzęce: mleko, masło oraz jajka. Podstawę jadłospisu stanowią produkty zbożowe pełnoziarniste, warzywa, owoce, nasiona roślin strączkowych (soja, soczewica, ciecierzyca, groch, bób, fasola), tłuszcze roślinne i nasiona oleiste (orzechy, pestki dyni i słonecznika). Polecana dla osób o takich preferencjach kulinarnych.

Zamów plan

Już tysiące osób skorzystało z moich diet odnosząc niesamowite korzyści. Przekonaj się jak łatwo można zacząć prawidłowo się odżywiać i jednocześnie czerpać kulinarną przyjemność.

Tylko wyobraź sobie, że jadłospisach, które otrzymasz ode mnie znajda się produkty i dania, które będą proste i szybkie w przygotowaniu, tak byś zbędnie nie traciła czasu w kuchni. Będziesz mogła nauczyć się je przygotować nie tylko dla siebie, ale również dla całej rodziny.
Zamawiam